معرفی بهترین موس‌های‌ بی‌سیم
نوشته شده توسط : نازی

خرید تجهیزات مرتبط با کامپیوتر و لپ‌تاپ یکی از مهم‌ترین مسائلی است که افراد باید در انتخاب آن نهایت دقت را داشته باشند. امروزه موس‌های بی‌سیم جایگزین سری‌های قدیمی شده و به شدت پرکاربرد هستند.

اگر قصد خرید موس‌ بی‌سیم مخصوص بازی و بهترین موس‌های بی‌سیم ارزان را دارید توصیه می‌کنیم که تا پایان این مقاله همراه ما باشید. در این مقاله از سایت چی‌بگیر برایتان خواهیم گفت که به هنگام خرید موس بی‌سیم به چه نکاتی توجه داشته باشید و ارزان‌ترین و بهترین موس‌های بی‌سیم را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی بهترین موس‌های‌ بی‌سیم

نکات مهم برای خرید بهترین و ارزان‌ترین موس بی‌سیم
به هنگام انتخاب و خرید موس بی‌سیم حتما به موارد زیر نهایت دقت را داشته باشید:

طراحی و ارگونومی موس‌ بی‌سیم
موسی که انتخاب می‌کنید باید ارگونومی مطلوبی داشته باشد و به‌گونه‌ای نباشد که هنگام کار با آن دست شما خسته شود و به سلامتی شما آسیب وارد کند. بنابراین دقت داشته باشید که موس بی‌سیم طراحی استانداردی داشته باشد.
توجه به حسگر موس بی‌سیم
برای ساخت حسگر موس‌های بی‌سیم معمولا ار حسگرهای لیزری یا اپتیکال استفاده می‌کنند. هر کدام از این حسگرها دارای مزایا و معایبی هستند. توصیه می‌کنیم به هنگام خرید به این ویژگی‌ها دقت کنید.
موس‌های بی‌سیمی که حسگر اپتیکال دارند، ارزان قیمت‌تر از موس‌های دارای حسگر لیزری هستند و حتما باید به روی سطح صاف قرار بگیرند تا کار کنند، همچنین رزولوشن آن‌ها نسبت به موس‌های داری حسگر لیزری کمتر است.
توجه به DPI یا نقطه براینچ
اگر قصد خرید موس بی‌سیم مخصوص بازی را دارید، بهتر است قابلیت DPI را مورد توجه قرار داده و میزان کمتری از آن را انتخاب کنید. DPI موس‌های اپتیکال در بیشترین حالت ممکن ۳۰۰۰ است و در موس‌های لیزری این مقدار خیلی بیشتر است.
توجه به طول عمر باتری
قابلیت طول عمر باتری اهمیت ویژه‌ای داشته و باید دقت کنید که میزان شارژ باتری موس چقدر است و آیا با توجه به طول عمری که دارد ارزش خرید دارد یا نه؟
نوع و جنس رابط
شیوه اتصال موس به لپ‌تاپ یا کامپیوتر بسیار مهم است. بعضی از موس‌های بی‌سیم به وسیله بلوتوث به سیستم وصل می‌شوند و برخی از دانگل USB برخوردار هستند.
سازگاری با سیستم عامل
موس بی‌سیمی که انتخاب می‌کنید باید با سیستم عامل سیستم شما همخوانی و سازگاری داشته باشد. توصیه می‌کنیم در این زمینه از افراد متخصص کمک گرفته و متناسب‌ترین موس را با سیستم عامل سیستم خریداری کنید.
بهترین برندهای موس بی‌سیم
از جمله محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین برند موس‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: